söndag 3 oktober 2021

Jag är arg

Jag är arg Matilda Isberg för hon bara skriver säger som en mobbare. Det tyckte inte jag var konstigt för jag bara skrev till alla för jag var mobbad själv förra året. Sen blev jag arg för hon ringer min mamma för svarar så snällt. Det blev jag skitarg på för man får inte ringa min mamma som jag alltid är osams med, som alltid ska tro att det var en riktigt gullig snäll tjej som var orolig. Jag blir så arg på mamma så jag lägger på luren. Nej, den tjejen känner inte mig längre och det är inte logiskt att hon skulle ringa och vara elak utan anledning. 

Jag är arg på Matilda Eklind som också skriver till mig och är dryg. Jag har inte sagt någonting till någon läkare på hela året så det är inte logiskt heller. 

Nej, jag känner inte Martin Eliasson. I så fall har han utnyttjat mig för att känna alla mina kompisar för att han tyckte det var kul och hoppade över mig för jag är mobbad. 

David Combler hatar jag. Jag är också en autistisk person som har Mensa-IQ, som han är, det är bara därför vi tror vi gillar varandra. Sen är jag djup. Jag kan inte fatta om han är djup, det verkar inte så när han tror jag är en diva. Min mamma hatar högkänsliga tjejer så det är därför jag alltid fejkar att jag är Alicia Bertilsson för den gillar mamma. I alla fall, jag är arg om det är han som mobbar mig för att jag inte säger till kompisar vad jag tycker varje dag. 

Jag skulle ha fattat att Embla gick GDK så jag skulle inte ha börjat. Hon är som GDK, men alla spexare är lite kära i henne för att hon tror hon är djup.

Jag blev skitarg på Agnes Sjöstrand. Hon blev arg för att jag lurade henne och bad om ursäkt fast jag inte var ledsen för att hon skulle bli glad. Då skrev hon ett sms om saker som jag aldrig hade sagt, men sagt till mamma i telefon en timme tidigare. Därför anmälde jag Agnes för avlyssning av telefon.

Jag hatar att folk skriver och hatar på mig på Jodel. Jag hatar att de tror att jag är snygg som är arg för de mobbar mig. Jag fattar att måste mobba mig på något forum, annars vet man inte såna saker om mig, så då blev jag skitarg för att alla Facebook-vänner verkar spionera på mig och mobba mig. Jag tycker att det är konstigt att den och den känner varandra. 

Jag hatar om kompisarna kände min mamma. Det tror inte jag, det är bara massa jävliga tjejer som ringer till henne och tycker jag är jobbig. Jag vet att min mamma tror att jag har lågt IQ och fattar koden, men det är tvärtom, jag fattar allting men inte reglerna hur man är snäll. 

Jag hatar att pappa alltid tror mina kompisar i Grafisk design är gulliga kompisar. Jag måste försöka ta upp känslor med någon så jag får ta upp med honom och han bara: nu kanske ni har missförstått varandra. Jag bara: tre klasskamrater blockar mig i en timme när jag säger som jag skulle vilja säga. Han bara: du kanske ska säga att du är ledsen. Jag bara: aldrig någonsin. 

Nej, jag fattar inte sambandet att folk härmar varandra. Jag blir jättearg på att dummare människor än mig ska tro att de fattar det för att de på något sätt spionerar på mig. Då gör jag aldrig så själv så får jag inga problem. Jag kan bara göra så att jag härmar sån jag själv gillar för så fattar jag hur man gör. Då blir jag lik sån som jag gillar så jag kan ha någonting gemensamt med den så det är större odds att känna den.

Vad ska jag göra nu då? Sticka från jävla Liu och inte känna någon? Det får vi se. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar