lördag 9 oktober 2021

Datorintrång

Nu är det så att en hacker bråkar med mig på ett sätt jag inte gillar. Ibland är det ganska ofarligt så jag bryr mig inte. Nu börjar jag bli irriterad för att han börjar ta bort designdagboken, som är en inlämningsuppgift som jag ligger efter med som snart ska lämnas in. Det tyckte inte jag var bra, som har bråttom och nästan inte hinner göra den bra eftersom jag har varit deprimerad. Då tycker han att han busar och så ska jag kontakta vänner och säga att han är jobbig så ska jag få tillbaka den.

Problemet är att ingen av de vännerna är liksom kompisar med mig. Jag kan nog skriva till dem en eller två gånger, vilket jag har gjort till alla. Det är lite underförstått att jag inte är med i Holgerspexet i år eftersom jag var så jobbig förra året. Folk gillar att prata om mig för att jag var mobbad, och en autistisk person kan inte förstå att jag är mobbad och inte en kompis som de är arga på. Nu är jag mobbad av honom för att jag inte får vara med. Jag skulle vilja att ingen pratar om mig så han kan förstå att vi inte är kompisar.

Vad ska jag göra för att filen ska komma tillbaka? Jag vet inte. Jag vågar inte skriva till någon kompis som nästan inte känner mig och vara pinsam och säga att han är jobbig. Nej, man får inte gilla mig om man tycker att jag måste berätta för kompisar vad jag känner varje dag. Då får man tycka att det är okej att jag har bara en kompis. Nej, man får inte tro att jag ska ringa mamma varje dag för jag har svårt för henne. Nej, man får inte tro att jag ska ringa Max bara för att alla dina vänner ringer Max. Jag blir rädd för det verkar som om han alltid tycker jag ska ringa den elakaste jag kommer på och vilja ha hjälp av den. Nu får man inte sabba för mig för jag klarar inte mig. Jag kan inte bara bli underkänd så jag inte får något jobb, för jag är inte bra på att fixa jobb. Man får inte göra några intriger där jag ska få hjälp av andra människor för jag är lite mobbad och inte så populär. 

Jag är så jävla arg för jag sitter inte på datorn och är snygg, jag sitter på datorn och försöker plugga. Motivet är att få jobb, inte att vara snygg. Jag bryter ihop för jag har ingen kompis som jag kan berätta för hur jag känner så därför kan inte han tjuvläsa mina sms och tro att jag är en sån typ. Då tror han bara att jag är en slampig tjej för att jag såg snygg ut, för så tror man snygga tjejer är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar