söndag 12 januari 2020

Relationer

Jag har skrivkramp. Efter några nästan sömnlösa nätter så hankar jag mig fram genom dagarna, med varierande tankar kring det för mig känsliga ämnet närmare relationer. Där har jag mycket jag skulle vilja diskutera, men det är mycket som kan göra ont och det vet jag om någon.

Jag har inte gjort så mycket den här veckan utom att vara på en dejt. Jag har aldrig försökt med den approachen förut, jag har mest hoppats på att det ska uppstå känslor när jag umgås med folk. Jag säger alltid nej för jag är rädd för situationen, så den här gången sa ja och tänkte att jag skulle testa hur det kändes. Så ja, han var väl trevlig. Jag har ganska lätt för att prata med någon så för att lära känna den, men jag är alltid rädd om personen vill ta steget till ett förhållande. Stackars alla som är kära i mig. Jag ville kämpa, men alla gillar de som inte kämpar så nu kämpar jag inte mer.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar