onsdag 13 november 2019

En helt vanlig dag

Här kommer jag tillbaka igen. Flera människor har sett mig på sista tiden. Jag har tagit mig ut i sociala sammanhang igen, medveten om att jag vill vara där mer.

Jag satt och rullade mina tummar. Det var dessvärre inte speciellt stimulerande. Jag satt och stirrade på klockan, hoppades att tiden skulle gå så att jag kunde gå och lägga mig och pricka av ännu en dag. Den här fyra veckor sjukskrivningen, den var inte skoj. Ingenting att plugga, inget socialt sammanhang, mina vänner är upptagna med annat, och min crush gillade inte mig någonting. Det är samma sak varje gång. Vem känner jag som absolut inte verkar vilja träffa mig? Är han svår att få kontakt med? Han kan vara något. Så tänker min hjärna.

Nu har tiden börjat gå lite fortare. Jag är på US och pluggar på dagarna. Spexet håller på, så jag umgås lite med spexare. Jag har nog aldrig varit så social i hela mitt liv, men det är skönt att vara det.

Jag hoppas jag kan skriva något muntrare. Om jag törs. Det är liksom läskigt när jag känner folk lite bättre. Tänk om den eller den läser. Jag får se. Nu kommer jag med en uppdatering bara för att jag är tillbaka på banan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar