måndag 20 september 2021

Efter det här

Jag är så jävla arg på människor. Alla är så jävla störiga i hela Linköping. Jag är så jävla arg för att folk tror att jag är snygg för jag är verkligen ingen extrovert som tycker jag ska ta för mig jättemycket. Jag känner mig inte alls självsäker. Jag är bara blyg och då tycker alla jag är otrevlig för att jag har svårt med sociala koder. Jag vet inte varför alla tror jag har lätt att få kille, jag har inte så lätt på något sätt, så man behöver inte vara avundsjuk på mig.

Vad är det som har hänt i mitt nätverk? Jag tror folk tror de känner mig för att jag hade en blogg. Det är ett missförstånd att jag fick vara med i Holgerspexet under coronapandemin. Jag var bara trakasserad av en hacker och jag trodde han hade en plan. Jag förstår i efterhand att jag skulle ha ringt polisen istället, jag hade inte den relationen till de personerna så att jag skulle skriva sådär mycket.

Jag har väl inte känt Daniel Häggmyr så bra. Han kände jag bara lite grann för att jag var med i Holger.

Max Borgström har inte jag heller känt så bra alls. Han har jag aldrig pratat mycket med. Jag skulle tro att han inte tycker jag är trevlig som är för blyg.

Embla Fredäng har jag nästan aldrig pratat med, hon var bara med i Holgerspexet ett år då jag nästan inte pratade med henne och sen sågs vi aldrig mer.

Esagila Cherry har jag känt men vi har aldrig pratat om känslor någon gång. 

Martin Eliasson har jag bara känt i en basgrupp, annars har vi inte umgåtts. 

David Combler har jag inte pratat med sen 2017, utom när han blockade mig på Facebook för att jag undrade om det var han som var den där hackern. Så dumt fick man inte säga.

Och jag undrar vad det ska bli av mig nu. Jag har ingen bra idé vad jag ska göra med mitt liv. Jag har gått fel linje igen verkar det som för att jag inte hade rätt hur folk tycker om mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar